Thief Review kukugames

  •  Είδος: Δραση και Περιπετεια
  •  
  • ενός παίχτη
  •  
  • Παιχνίδια από τον ίδιο κατασκευαστή: Deus Ex: Human Revolution
  •  
  • Διάθεση: CD Media
  •  

Yποθεση


θετικα
φυσική κίνηση στα βίντεο
αξιομνημόνευτη υπόθεση
συναισθηματικό δέσιμο με τον κύριο χαρακτήρα
κατά την ομιλία τα χείλια και η έκφραση συμβαδίζουν πολύ φυσικά με τη φωνής

Δομη


θετικα
ενδιαφέρουσα σχεδίαση του κόσμου, μας κινεί το ενδιαφέρον για εξερεύνηση
ξεκάθαρα μενού με επεξηγήσεις μας διευκολύνουν
δεν χρειάζονται πολλές ρυθμίσεις πριν αρχίσουμε
ενδιαφέρουσες υπό αποστολές
προαιρετικά μυστικά και αντικείμενα που αξίζει να τα βρούμε
πολλές πίστες
εξερευνώντας βρίσκουμε νέες αποστολές
ποικιλία στη σχεδίαση των πιστών
αξίζει να επιστρέψουμε σε προηγούμενες περιοχές για εξερεύνηση
εντυπωσιακά γρήγορα μενού
ικανοποιητικό μέγεθος πιστών
συχνή αυτόματη αποθήκευση (checkpoint) μας γλιτώνει από αχρείαστες επαναλήψεις
ριζικές αλλαγές στην σειρά
το παιχνίδι μας παροτρύνει να κάνουμε δευτερεύουσες αποστολές πριν προχωρήσουμε στις κύριες
τα αντικείμενα από τους εμπόρους είναι πολύ χρήσιμα
αρνητικα
δεν υπάρχει λόγος να το ξαναπαίξουμε
η φόρτωση θα έπρεπε να είναι λιγότερη
το σύστημα αναβάθμισης του χαρακτήρα είναι πολύ απλοϊκό

Gameplay


θετικα
πολλά επίπεδα δυσκολίας
μπορούμε να προχωρήσουμε με αθόρυβο(stealth) gameplay
ενδιαφέροντες γρίφοι
πολλές ικανότητες(skills) δίνουν ποικιλία στο gameplay
εξοικειωνόμαστε αμέσως με το χειρισμό
έξυπνες εκπλήξεις και λεπτομέρειες μας ξαφνιάζουν ευχάριστα
ευνόητη η χρήση των ικανοτήτων
ποικιλία στoυς γρίφους
ευνόητη η χρήση των αντικειμένων
έξυπνες παγίδες
ο χειρισμός προσαρμόζεται πολύ ομαλά στις εναλλαγές του gameplay
αρνητικα
τεχνητή νοημοσύνη αντιπάλων
πολύ απλή μάχη
κάποιοι θόρυβοι που κάνουμε θα έπρεπε να γίνονται αντιληπτοί από τους εχθρούς

Γραφικα


θετικα
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) χαρακτήρων
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) σκηνικών
επιφάνειες(textures) στους χαρακτήρες
επιφάνειες(textures) στα σκηνικά
βάθος σχεδίασης(draw distance)
φυσικότητα κίνησης
επιφάνειες(textures) προσώπων
αρνητικα
εφέ και φωτισμοί

Ηχος


θετικα
φωνητική υποκριτική
ηχητικά εφέ
ηχητικά εφέ από το παρασκήνιο

Αλλες επιλογες


θετικα
επιπλέον δοκιμασίες που αξίζει να κάνουμε
καλά στατιστικά και λίστες κατάταξης
Συμπέρασμα - Βαθμός

ισάξιο με τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του
σε αρκετούς τομείς


wiki


Players control Garrett, a master thief, as he goes about a series of missions, most of which are focused around stealing from the rich. As with the previous games in the series, players must use stealth in order to overcome challenges, while violence is left as a minimally effective last resort.
There are a variety of routes through each level and players are able to utilize a variety of playing styles to traverse them. The game contains a variety of ways to distract or kill guards, such as barrels of oil which can be set alight. Levels also contain money and valuable objects which Garrett can steal; these are immediately converted into money which can be spent on equipment and upgrades. Garrett is also able to pickpocket guards and other characters. The player may evade guards by hiding in shadows or around corners and is able to peek around edges and through keyholes in order to track the movements of enemies. Once Garrett has been spotted, guards and other non-player characters will attempt to hunt him down. The developers have stated that the games artificial intelligence is aware of the level design, and as such guards will know in advance of potential hiding spots that the player may be utilizing.
Players may enter a "Focus" mode, which provides several advantages. It enhances Garretts vision, highlighting pipes that can be climbed, or candles that can be put out to make the area darker. Focus can also slow down time, so that Garrett is able to steal more effectively while pickpocketing. Garrett can also use Focus to push enemies or perform debilitating attacks. It can be further upgraded over the course of the game.
Garrett carries a blackjack, used to knock guards unconscious; a collapsible, compound bow, which can be used for both combat and non-lethal purposes such as distracting guards; and a claw, which can be used to grapple onto higher ledges.
An XP system for the in-game growth of the character was meant to be used in the final game, but was later scrapped after negative feedback from fans, and to reflect the fact that the character was already a master thief.

σχολια

comments powered by Disqus
Back to Top